مهرریزان ۲۶۸-کمک به رهن منزل

موضوع: کمک به رهن منزل برای مادر و دختری نیازمند و بیمار


مورخ: ۱۴۰۱/۴/۴


شرح مددجویی:

خانم “ز” مادری ۵۲ ساله دارای سه فرزند دختر که دو تا را به سختی به خانه بخت فرستاده و با دختر هچده ساله اش زندکی می‌کند.
پدر خانواده سالها پیش در اثر اعتیاد فوت کرده و
این مادر آبرودار با کار نظافت منازل خرج زندگی خود و فرزندانش را تامین میکرده است ولی متاسفانه پارسال بعلت دیسک کمر حاد در آستانه فلج شدن بوده و مجبوربه دریافت سی میلیون پول رهن منزل برای هزینه جراحی از صاحبخانه بوده است
بعد از جراحی و برگشت از بیمارستان، صاحبخانه آنها را جواب کرده و بطور موقت در اتاقی در خانه قدیمی یکی از آشنایان اسکان کردند.
اکنونبعلت تخریب ان خانه قدیمی یک هفته فرصت تخلیه به این مادر بیمار ودختر جوانش داده شده در حالیکه هیچ پولی برای گرفتن حتی یک اتاق ندارند..

⬅️ در مهرریزان امشب قصد داریم به لطف حضرت حق و همدلی شما عزیزان همیشه همراه،
مبلغ بیست وپنج میلیون تومان جهت رهن کامل یک اتاق کوچک برای این مادر بیمار و دختر بی پناهش ،جمع آوری نماییم.
تا دراین روزهای دلسرد از بی‌مهری روزگار دل این مادر و دختر نیازمند وابرودار اندکی گرم و امیدوار شده و لبخند شادی در چهره های نا امیدشان نشانده شود.

گزارش مددجویی:

? همانگونه که به عرض شما عزیزان رسید جهت بررسیهای دقیق مدارک و امور مالی گزارش موارد مهرریزان دوهفته بعد خدمت شما گرامیان اعلام می‌گردد.

? به شکرانه خداوند و برکت وجود شما یاوران گرامی درمهرریزان ۲۶۸ مبلغ ” بیست و یک میلیون و هفت صد هزار تومان “جمع آوری گردید که منزلی با قیمت پنجاه میلیون تومان برای این مادر جوان و دختر بی پناه رهن گردید.
لازم به ذکر است که از این مبلغ ده میلیون وام و پرداخت اقساط توسط یکی از یاوران همیشه مهربان و مابقی مبلغ توسط یکی از خیرین محترم تقبل گردید.

سپاس که دستان مهربانتان را در دستان ما گذاشتید تا با یاری و لطف پروردگار، امید دل ناامیدشان گردیم.

کردار خیرتان قبول حضرت حق و دعای این مادر رنج کشیده بدرقه زندگانیتان باد.