مهرریزان شماره ۱۹۴-کمک به رهن منزل و پرداخت بدهی

موضوع: کمک به رهن منزل و پرداخت بدهی دو سالمند بیمار و نیازمند


مورخ:۹۹/۱۰/۲۷


شرح مددجویی:

آقای «ر» ۶۷ ساله که شغلش بنایی بوده و پارسال در اثر سقوط از داربست دچار شکستگی مهره های کمر شده و برای جراحی مجبور به قرض گرفتن پانزده میلیون تومان پول نرولی شده است با توجه به اینکه قادر به کار هم نمیباشد. هم چنین چشمان او هم بعلت گلوکوم نیاز به جراحی دارد و درصورت به تعویق انداختن منجر به نابینایی میشود.
همسر او هم که با وجود آرتروزحاد گردن ودست درمنازل کارمیکرده که بخاطر کرونا بیکار شده و برای گذران زندگی کلوچه و شیره و…از روستا آورده و درمنزل به اهل محل می‌فروشد.
او و همسرش در یک منزل استیجاری ۴۵ متری در منطقه ملک آباد اطراف کرج به قیمت سی و پنج میلیون ماهی پانصدهزار تومان به سختی زندگی میکنند و اخیرا صاحبخانه ده میلیون پول رهن را اضافه کرده و تا اول ماه فرصت تخلیه داده است.
علاوه برآن مبلغ پانزده میلیون پول قرضی را هم باید تا هفته دیگر پرداخت کنند و بسیار تحت فشار هستند.
لازم بذکراست که تنها یک دختر دارند که با همسرش دریک مسجد خادم هستند.

? درمهرریزان امشب تصمیم داریم به مدد حضرت حق و یاری و همدلی شما یاوران گرامی مبلغ اضافه رهن و مقداری از پول قرضی آنها را تقبل نموده تا آرامش و شادی را به این مادر و پدر بیمار و رنج کشیده هدیه دهیم.

گزارش مددجویی:

به شکرانه خداوند و یاری و همدلی شما نیکوکاران گرامی درمهرریزان هفته گذشته مبلغ سیزده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان جمع آوری گردید که ازاین رقم ده میلیون بابت اضافه رهن منزل و مابقی جهت تسویه مقداری از بدهی این مادرو پدر سالخورده وبیمار پرداخت گردید.